[Gelistirici] WPA auth failed

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
8 Kas 2007 Per 19:53:11 EET

08 Kas 2007 Per tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
> Merhaba;
Selamlar,

> Thursday 08 November 2007 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
>
> Konuştuk ama arşivde de dursun, şu anki paketler (madwifi, network-manager,
> wpa-supplicant) ile yaptığımız test cdsi ile atheros kartlı test
> makinesinde kurulum yaptık, wpa korumalı ağa bağlandık..
>
> Atheros sürücüleri 27 Ekim'de girdi stable depoya, sizin makineleri
> kırsaydı farkederdik diye düşünüyorum bi de...
Pisi'yi revert ederiken ben stable depoya geçiş yapmışım \o/ o günden beri de
pisi up yapılmamış ne hikmetse :) Neyse, şu anda stable daki kernel ve
madwifi-ng paketi ile aygıtı dahi görmüyor. Ben zaten önceki seferde elle
derlemiştim. Sorununa henüz bakamadım fakat, elle derlediğimde yine
çalıştırabildim. WPA işini deneyemedim, yarın ofiste kısmetse ;)

Birazdan devel'e geçip tekrar deneyeceğim herbirşeyi haber ederim ;)

--
Gökmen GÖKSEL