[Gelistirici] WPA auth failed

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
8 Kas 2007 Per 17:24:40 EET

Merhaba;

Thursday 08 November 2007 tarihinde, Gökmen GÖKSEL şunları yazmıştı:
> Selamlar,
> Test deposu son güncellemeler ile Erkan Bey ve benim Atherus kablosuz ağ
> kartlarımız WPA ile bağlanamıyor. Herhangi bir fikri olan ?

Konuştuk ama arşivde de dursun, şu anki paketler (madwifi, network-manager,
wpa-supplicant) ile yaptığımız test cdsi ile atheros kartlı test makinesinde
kurulum yaptık, wpa korumalı ağa bağlandık..

Atheros sürücüleri 27 Ekim'de girdi stable depoya, sizin makineleri kırsaydı
farkederdik diye düşünüyorum bi de...

Lafın özü - fikrim yok :-(
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]