[Gelistirici] fltk utf8 kullansa?

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
6 Kas 2007 Sal 12:31:27 EET

Selamlar. Ertan Arguden in paketlediği Openmovieeditor'ü incelerken arayüzün
utf8 kullanamadığını farkettim ve internette araştırdığımda fltk kitaplığının
utf8 kullanmadığı için openmovieeditor arayüzünde karakterlerin düzgün
olmadığını farkettim. fltk nın utf8 li tarbalları aşağıdaki adreste fakat
bunu yeni bir paket mi yapmak lazım yoksa mevcut fltk paketini mi değiştirmek
lazım?

[0] = http://www.imm.uklinux.net/fltk/
[1] = http://developer.berlios.de/projects/fltk-utf8/

--

Mustafa GÜNAY

asato ma sad gamaya (From delusion lead me to truth)
tamaso ma jyotir gamaya (From darkness lead me to light)
mrutyor ma amrtam gamaya (From death lead me to immortality)