[Gelistirici] ralink acil merge isteği

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
6 Kas 2007 Sal 02:23:32 EET

> Hata raporunda WPA hâlâ çalışmıyor denmiş, acaba genel olarak mı
> desteklenmiyor yoksa güncellemelerden sonra oluşan bir problem mi?

 Malesef genel olarak çalışmıyor. Amcalar sanırım standart wireless
extension ları kullanmadığı için bir ayar dosyasından elle ayarlamak
gerekiyor.

 Bu sürücüler legacy sürücüler, yeni nesil sürücüler rt2x00 serisi
olarak baştan yazıldı ve 2.6.24 e girdi. Onlarda yakında herşey düzgün
çalışacak (plan 2.6.26 da bütün encryption işini bitirmek) ama 2.6.18 le
o seriye geçmek bayağı zor, yeni kernele geçmeyi bekliyorum.