[Gelistirici] eleman araniyy!

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
29 Mayıs 2007 Sal 21:28:25 EEST

29 May 2007 Sal tarihinde, Ümran Kamar şunları yazmıştı:

> Eğitim sistemi milattan önce nasıldı bilmiyorum ama şimdi, bilgisayar
> mühendisliklerinde system analysis and design ve project management gibi
> dersler veriliyor.

Ümran'ın anlattığı formasyondan geçmiş bir kişi kağıt üzerinde proje planlama
ve yönetimi yapabilir niteliktedir, dolayısı ile benim tanımıma dahildir...

Ama bu dersleri almasına karşın gelip suratımıza mel mel bakarsa o zaman milat
öncesi ve sonrasının farkı çıkar ortaya ;-) İnşallah bakmaz...

Sanırım sorun çözüldü, şimdi başvuruları bekliyorus.

ET