[Gelistirici] [Uludag-commits] r14127 - trunk/pisi/pisi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
29 Mayıs 2007 Sal 09:15:06 EEST

On Monday 28 May 2007 23:35:53 S.Çağlar Onur wrote:
> Selamlar;

Selam,

[...]
> Pisi'nin kriptik dep. koduna ilk defa uzun uzun baktım/bende bir sorun
> çıkartmadı /hem çözdüğü bu tek depo/tek paketli senaryo hemde çoklu depoda
> ama genede Faik bir ciddi göz atıp ACK/NACK der misin?

Burası sorunlu görünüyor. Buradaki kontrol, depo'da olmayan herhangi bir paketin makinemde
kurulu olabileceği kontrolü aslında. Bu durumda o paketin herhangi bir versiyonu makinemde
yüklü olabilir. Buna göre "depo'da yok ama bende bu paket yüklü" ile geçiliyor ilk kontrol ama o
an yüklü paket dependency'i yine de sağlamayabilir. Sonrasında bu paket depo'da olmadığı
halde plan_upgrade içerisinde upgrade edilecek paketler listesine ekleniyor.

                if dependency.repo_satisfies_dep(dep) or ctx.installdb.is_installed(dep.package):
                    if dependency.installed_satisfies_dep(dep):
                        continue
                    if not dep.package in G_f.vertices():
                        Bp.add(str(dep.package))

- Faik