[Gelistirici] Servis betikleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Mayıs 2007 Sal 00:24:49 EEST

Selamlar;

Bahadır'ın servis betiklerini güncellemesi ile bir kısmını .2 öncesi 2007
deposuna merge etmek istiyorum, hepsini merge etmek hallice bir güncelleme
yükü çıkartacağı için direkt merge edilecekleri şu şekilde belirledim (bir
kısmı edildi bile), kalanlar paketler güncellendikçe depoya girer diye
düşündüm.

devel/kernel/firmware/ipw3945-daemon/pspec.xml
devel/system/base/openssh/pspec.xml
devel/system/base/vixie-cron/pspec.xml
devel/system/base/sysklogd/pspec.xml
devel/applications/network/mDNSResponder/pspec.xml
devel/applications/network/wpa_supplicant/pspec.xml
devel/applications/powermanagement/acpid/pspec.xml
devel/applications/printing/cups/pspec.xml
devel/applications/printing/hplip/pspec.xml
devel/server/zemberek-server/pspec.xml
devel/desktop/kde/base/kdebase/pspec.xml
devel/desktop/freedesktop/dbus/pspec.xml
devel/desktop/freedesktop/hal/pspec.xml
devel/desktop/freedesktop/PolicyKit/pspec.xml
devel/server/samba/pspec.xml

Şu ana kadar depoya girenlerin tüm listesi ise [1] adresine,
ekleme/çıkartma/öneri/itiraz?

[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/servisler

Saygılar
--