[Gelistirici] [paketler-commits] r25879 - 2007/desktop/kde/base/kdebase

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Mayıs 2007 Paz 16:41:34 EEST

27 May 2007 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Şimdi kötü adam olucam biraz, kişisel almayınız lütfen döverim ;)

Yok sana toblerone bundan sonra :)

> Gerçekler :
>
> - Masaüstünde ikonların halay çekmesi hoş bir durum değil.
> - Upstream'de bu özellik zaten kapalı geliyor.
> - Bunu açmak benim bok yemem ancak Stephan Kulow'un uyarmasıyla bu hatadan
> haberi oldu.
> - Her bugi fix ettiğini iddia eden varsa buyursun gelsin, erkekliğin onda
> dokuzu workaround yapmaktır.

Masaüstünde ikonlar sadece usb stick/CD&DVD v.s sisteme takılıysa ve kde yeni
açılıyorsa halay çekiyor.

> Çözümler:
>
> - Biri kdesktop kodunda bu problemi çözer bizde bu özelliği tekrar açarız.
>
> O yamayı tekrar eklemeyi düşünmüyorum, isteyen bir tıkla arayüzden açabilir
> zaten. Arayüzdeki bu tür problemlerin (ikonların yerini değiştirmesi)
> kullanıcıları çok fazla rahatsız ettiği düşüncesindeyim, ve bunu her
> loginde yaparsa iyice çekilmez olur.

OK.

> Gelelim varolan bir davranışın değiştirilmesine... Ben 2007.X releaselerini
> bir nevi service pack olarak görüyorum, Microsoft Service Pack'ler ile
> IE6->IE7 gibi absürd birşey yapabiliyorken bizim varolan bir hatayı en
> azından varsayılan sistemde görünmesini engellemek için birşey yapmamız
> gayet normal.

Bu çok kötü bir örnek, başka yerde sakın anlatma :)

> Yani hepinizi dinlemedim ama maalesef ben haklıyım. kdebase paketinin
> sahibi olarak da o yamayı tekrar eklemek istemiyorum.
>
> Şimdi bana ya yamalarla gelin ya da workqueue'ya kdebase'i ekleyelim ;)

OK.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/