[Gelistirici] [paketler-commits] r25879 - 2007/desktop/kde/base/kdebase

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
27 Mayıs 2007 Paz 16:34:09 EEST

On Sunday 27 May 2007 16:23:02 S.Çağlar Onur wrote:
> 27 May 2007 Paz tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Karara bağlayana kadar kdebase'i queue içinden çıkarttım, başka
> itiraz/yorum/öneri???

Şimdi kötü adam olucam biraz, kişisel almayınız lütfen döverim ;)

Gerçekler :

- Masaüstünde ikonların halay çekmesi hoş bir durum değil.
- Upstream'de bu özellik zaten kapalı geliyor.
- Bunu açmak benim bok yemem ancak Stephan Kulow'un uyarmasıyla bu hatadan
haberi oldu.
- Her bugi fix ettiğini iddia eden varsa buyursun gelsin, erkekliğin onda
dokuzu workaround yapmaktır.

Çözümler:

- Biri kdesktop kodunda bu problemi çözer bizde bu özelliği tekrar açarız.

O yamayı tekrar eklemeyi düşünmüyorum, isteyen bir tıkla arayüzden açabilir
zaten. Arayüzdeki bu tür problemlerin (ikonların yerini değiştirmesi)
kullanıcıları çok fazla rahatsız ettiği düşüncesindeyim, ve bunu her loginde
yaparsa iyice çekilmez olur.

Gelelim varolan bir davranışın değiştirilmesine... Ben 2007.X releaselerini
bir nevi service pack olarak görüyorum, Microsoft Service Pack'ler ile
IE6->IE7 gibi absürd birşey yapabiliyorken bizim varolan bir hatayı en
azından varsayılan sistemde görünmesini engellemek için birşey yapmamız gayet
normal.

Yani hepinizi dinlemedim ama maalesef ben haklıyım. kdebase paketinin sahibi
olarak da o yamayı tekrar eklemek istemiyorum.

Şimdi bana ya yamalarla gelin ya da workqueue'ya kdebase'i ekleyelim ;)

Öperim,
ismail

--
Perfect is the enemy of good