[Gelistirici] translations.xml

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
24 Mayıs 2007 Per 15:14:35 EEST

Selamlar;

Ankara'da Geliştirici Toplantısında konuştuğumuz gibi Gürersan'ın
translations.xml desteğini fetcher ile de çalışacak hale getirip 1.1
branchına commit ettim. Böylece bu dosyaların 2007 ile kullanılması için bir
engel kalmadı.

PiSi'de index oluştururken paketlerdeki metadata'lar yerine depoyu tara
değişikliğini ise şu an yapmadım, zaten kritik olan birşey değil şu an için.

Depolar için iimdi yapılacak 3 hamle var (hepsi de meren'in eline bakıyor :P)

1. Merensan devel deposu için tekrar bir pspec.xml -> translations.xml geçişi
yapar mısın? Yeni gelen bazı paketlerin translations.xml'leri yok

2. Merensan devel de bu işi yaptıktan sonra aynını 2007 deposu için de yapar
mısın?

3. Merensan 2007 de bu işi yaptıktan sonra aynını contrib deposu için de yapar
mısın?

Bu hamleleri yaptıktan sonra depoya girecek her paketin yanında
translations.xml taşıması gerektiği kuralını da hayata geçirebiliriz.

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/