[Gelistirici] 2007.2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Mayıs 2007 Pzt 01:16:46 EEST

Selamlar;

19 May 2007 Cts tarihinde, Erkan Tekman şunları yazmıştı:
> Eğer geçen sefer olduğu gibi 12-15 Haziran aralığında ISO çıkarabilirsek
> aylık dergilerin Temmuz sayılarına yetişiriz. Tabii bir sıkıntı karar
> verdiğimizde dergilere bu tarihte hazır olmayı taahhüt etme zorunluluğumuz.
> Bu nedenle birkaç gün düşünüp taşınıp, eğer gözümüz kesiyorsa "Temmuz
> sayısına hazır oluruz" demek, sonrasında da dergileri bağlama işini
> ajansımıza bırakmak.

YALI hatalarının hızlıca kapandığını göz önüne alınca liste şöyle kaldı

ID     Atanan                Özet
4267   gurer at pardus.org.tr   Başarız bağlantının ardından mevcut ağ bağlantısı
görünmüyor. <-- Çözülmüş olabilirmiş, İsmail öyle demiş :P

4644   bahadir at pardus.org.tr update-grub her durumu kapsamıyor

4899   faik at pardus.org.tr    Pisi paketine çift tıklamada hata

5174   gurer at pardus.org.tr   Samba sunucu klasör paylaşmıyor

5290   faik at pardus.org.tr    PISI does not handle network stalls gracefully

5292   gurer at pardus.org.tr   network manager wheel'da olmayan kullaniciya lola
yapiyor

5338   caglar at pardus.org.tr  Kaptan, kullanıcı yetki seviyesine göre ekranları
gösterse

5590   faik at pardus.org.tr    Kullanilabilirlik: Ön Bellek sorunlari

5668   faik at pardus.org.tr    Yeni kullanıcı açılınca önbellek kullanmayacak
şekilde ayarlıyor

listeye kimsenin itirazı olmadı, yeni birşeyler ekleyelim diyen olursa diye de
22'si akşamına kadar bekletiyorum. Eğer hallice mantıklı ek olmazsa 15
Haziran'da ISO hazır kararı alabiliriz.

Bu hatalar dışında bir de daha önce yazmayı unuttuğum yetkisiz kullanıcı ile
sistem kullanımındaki sıkıntıların giderilmesi işi var (bazı UI'ler yanlış
çıktı veriyor v.s)

Ve gene bir başka eski tartışmanın devamı olarak 2007.2 için wheel grubunu
bırakıp işleri başka gruplara dağıtıp (netadmin/packageadmin v.s) ÇOMAR'ın
öntanımlı profilini değiştirme işi olabilir. Buna itirazı v.s olan var mı?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/