[Gelistirici] 2007.2

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
19 Mayıs 2007 Cmt 11:34:58 EEST

19 May 2007 Cts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Zaman olarak 28/29/30 Mayıs tarihlerinden birinde RC, RC yolunda giderse
> 8/9/19 Haziran'dan birinde 2007.2 düşünüyorum. RC'nin yolunda gitmemesi
> durumunda sürümü 1 hafta öteleyebiliriz sanırım. Fakat PR/Erkan Tekman
> planları için deadline 15 Haziran.

Eğer geçen sefer olduğu gibi 12-15 Haziran aralığında ISO çıkarabilirsek aylık
dergilerin Temmuz sayılarına yetişiriz. Tabii bir sıkıntı karar verdiğimizde
dergilere bu tarihte hazır olmayı taahhüt etme zorunluluğumuz. Bu nedenle
birkaç gün düşünüp taşınıp, eğer gözümüz kesiyorsa "Temmuz sayısına hazır
oluruz" demek, sonrasında da dergileri bağlama işini ajansımıza bırakmak.

Bu arada yeni sürümün adı da belli oldu: Pardus 2007.2 Caracal caracal
Bu kedicik (Cc) karakulak ismi ile anılıyorz. Bir iddiaya göre Türklerle
birlikte Orta Asya'dan gelmiş, hep onları izlermiş. Latince ismi de
karakulak'tan geliyor. Ecnebinin dili dönmediğinde caracal'da kalmışlar...

Bir adet duvarkağıdı adayımız mevcut. Seçenekleri araştırma ve izinleri alma
sürecindeyiz. CD'de Fc'den farklı olarak bir caracal_caracal_tr.html (ve i18n
kardeşleri) dosyası bulunacak. YALI slayt gösterisinde ise Cc resmi
olmayacak, belki Umut oradaki görsel dile uygun bir vinyet çizer...

Söyleyeceklerim bunlardır,

Sevgi ve selamlar

ET