[Gelistirici] pisi ile bölüm bölüm build etme hakkında

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
16 Mayıs 2007 Çar 10:17:39 EEST

16 May 2007 Çar tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
> selam;
>
> build işlemi uzun olduğu için genelde --ilk geliştirici toplantısından
> itibaren-- fetch, unpack,build, ve install aşamalarını kullanıyorum.
build işlemi zaten bu bahsettiğin işlemleri kapsıyor ;) ikisinin arasında bir
hız farkı olmaması gerekir.

> ancak buranın fetch, unpack vs aşamalarda işleme tabii olmadığını gördüm.
> (yanlış birdüşünceye de kapılmış olabilirim) eğer aynı satır unpack içine
> eklenirse zaanımca problem hallolacaktır?
Bu bir problem değil ki ?

 - fetch (sadece dosyayı indir)
 - unpack (dosyayı aç, yamaları uygula)
 - build (derle)

şimdi ben sadece kaynak dosyayı indirmek istediğimde fetch kullanırım, kaynak
dosyayı indirirken neden bağımlılık hesaplasın ki ? Kaynak dosyayı indirmek
yada dosyaya yamaları uygulatmak için bu bağımlılıklara mı ihtiyacı var ?
Fakat build işlemi için bu bir gereksinim yani build edebilmek için
bağımlılıkların sağlanmış olması gerekiyor ;)
kapiş ;)

--
Gökmen GÖKSEL
Pardus Geliştiricisi