[Gelistirici] pisi ile bölüm bölüm build etme hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
16 Mayıs 2007 Çar 09:49:55 EEST

selam;

build işlemi uzun olduğu için genelde --ilk geliştirici toplantısından
itibaren-- fetch, unpack,build, ve install aşamalarını kullanıyorum.

ancak bu aşamalar ile yaptığımda gerekli builddepleri kontrol etmiyor.

build.py i incelediğimde

 def build(self):
        """Build the package in one shot."""

        ctx.ui.status(_("Building PiSi source package: %s") %
self.spec.source.name)

        self.compile_action_script()
        self.compile_comar_script()

        # check if all patch files exists, if there are missing no need to
unpack!
        self.patch_exists()

          self.check_build_dependencies() --->>deps leri burası kontrol ediyor
        self.fetch_component()
        self.fetch_source_archive()
        self.unpack_source_archive()

        self.run_setup_action()
        self.run_build_action()
        if ctx.get_option('debug') and not ctx.get_option('ignore_check'):
            self.run_check_action()
        self.run_install_action()

        # after all, we are ready to build/prepare the packages
        return self.build_packages()

ancak buranın fetch, unpack vs aşamalarda işleme tabii olmadığını gördüm.
(yanlış birdüşünceye de kapılmış olabilirim) eğer aynı satır unpack içine
eklenirse zaanımca problem hallolacaktır?

denemek için contrib deki tork u parça parça build etmeyi deneyebilirsiniz..

kolay gelsin.