[Gelistirici] paketler arayüzü kararları

Oğuz Yarımtepe oguzy at comu.edu.tr
10 Mayıs 2007 Per 00:23:55 EEST

On Wednesday 09 May 2007 23:11:12 Ahmet AYGÜN wrote:

> api ile alamadıklarını Faik ile birlikte çalışarak apiye ekleseniz?

> Diğer diller ne olacak? Her dil için 2 alan mı koyacağız? Veritabanı ile
> hiç uğraşmayıp depo indeksinden alsak?

Bu depo indeksi zaten pisi veritabanına yazılan bilgileri içermiyor mu?

> PLSA?

<Update release=''2'' type=''Security''>

> History altında Update etiketinin release=1 durumunda tarihi en yeni olan
> paketler şeklinde sıralanabilir.

> Bunda da bir üstteki gibi son Update etiketinin tarihi en yeni olanları
> sıralanabilir.

> Depo indeksi kullansak diye bir fikir atıyorum tekrar.

Depo için dizinleri walk edip pspec leri okumak yerine tek bir index
dosyasından mı alsın paket adlarını diyorsunuz?

> Tam olarak anlamadım.

Django ile yapacağım paketler arayüzünde çoklu dil desteği olacak. İlk etapta
ingilizce ve türkçe

--
Oğuz Yarımtepe
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi