[Gelistirici] /etc/conf.d

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
9 Mayıs 2007 Çar 23:27:02 EEST

Selamlar;

Bir seri /etc/conf.d v.s dosyası içinde bulunan ve Gentoo'dan örnek aldığımız
dosyaların headerlarında manasız şeyler yazıyor (örneğin fix bug #123123).
Config dosyalarında lisans tutmanın manasız olduğunu düşünmeye başladım ve
devel'de bu tür headerları siliyorum. Bundan sonra eklenecek dosyalarda
v.s'lerde buna özen gösterirseniz sevinirim, credit vermek istiyorsanız
pspec.xml Comment'i çekinmeden kullanabilirsiniz...

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/