[Gelistirici] freecol gelistirici listesinden pardus yorumu

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
29 Mar 2007 Per 23:50:22 EEST

29 Mar 2007 Per tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Çok iyi haber; Yeri gelmişken hemen araya sıkıştırayım şu soruyu -her
> ne kadar wikiye yazılacağı düşünülse de bekleyemedim- :)
>
> Diyelim ki; farm'da bir paketi derledik, o paket svn'de sürüm atladı ve
> derlemeyi unuttuk. Farm "şu şu paketler ikili repoda duruyor, şunlar
> sürüm atlamış ve derlenmemiş" gibi bir şeyler diyebiliyor mu? Eğer
> diyorsa süper olur.

Farm demiyor ama uludag/trunk/repository-scripts/buildfarm içindeki arkadaşlar
bu işlere yarıyor (bu arada farm'ın workQueue'sundan elinle paketi
çıkartmadıkça o birşey unutmaz :P)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/