[Gelistirici] freecol gelistirici listesinden pardus yorumu

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
29 Mar 2007 Per 23:43:12 EEST

On Thu, 29 Mar 2007 23:29:19 +0300
"S.Çağlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> Harika, servis ayarı falan gerekmeyecek makina üzerinde sadece apache
> çalışacak zaten :), buildfarm'ı uygun ayarları ile de kurulu
> koyacağım senin tek yapman gereken contrib'de commit gördükçe ya da
> paketi derletmek istediğin zaman makinaya ssh ile login olup
> buildfarm'ı el ile dürtmek (bunun otomatik olmasını da seçebilirsin
> tabi ama ben deneyimlerimden bu işin otomatik olmasının acayip
> sonuçlar yarattığını biliyorum :))
>
> Makinayı kurunca haber vereceğim (ayın 6'sına kadar olurya ses
> çıkmazsa beni dürtmekten çekinme sakın) kalanlarıda
> döküman/e-posta/kopete ile hallederiz :)

Çok iyi haber; Yeri gelmişken hemen araya sıkıştırayım şu soruyu -her
ne kadar wikiye yazılacağı düşünülse de bekleyemedim- :)

Diyelim ki; farm'da bir paketi derledik, o paket svn'de sürüm atladı ve
derlemeyi unuttuk. Farm "şu şu paketler ikili repoda duruyor, şunlar
sürüm atlamış ve derlenmemiş" gibi bir şeyler diyebiliyor mu? Eğer
diyorsa süper olur.