[Gelistirici] Apache Tomcat

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
28 Mar 2007 Çar 11:03:54 EEST

On Wednesday 28 March 2007 10:50:50 Hakan DILEK wrote:
> Bounce edebilir endisesiyle cift gonderiyor olabilirim. Onceden ozur :)

> tomcat'i kaynaktan derlemek icin tum Jakarta paketlerini teker teker
> pisi haline getirmek gerekmiyor. tomcat'in kaynak surumunde
> bagimliliklari da derleyen (gerekirse indiren) bir ant script'i
> mevcut. BuildDependency olarak sun-jdk ve ant belirtmek yeterli
> olacaktir. Bagimliliklari saglikli bir sekilde idare etmek icin ant
> ile derlemek daha uygun diye dusunuyorum.

Maalesef bir Linux dağıtımında işler böyle olmuyor, birinci dereceden
bağımlılıkların ayrı ayrı yazılması lazım.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer