[Gelistirici] Türkçe Güvenlik Bildirimleri

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
28 Mar 2007 Çar 02:21:18 EEST

Selamlar;

security.pardus.org.tr'de ki bildirilerin TR'ye çevrilmesi için Bahadır ile
konuşurken aslında bu işin yanlış olduğu hissine kapıldım.

Tüm CVE v.b'leri ingilizce yayınlanıyor, hiç bir dağıtım ya da başka bir
organizasyon bunları ingilizce dışında yerel dillerde yayımlamıyor.

announce listesinin ve duyurularının ingilizce kalması gerektiğini düşünüyor
ve bu güncellemelerden bahsedilecek yerin duyuru listesine atılan duyuru
olduğunu düşünüyorum (ki şimdiye kadar TR duyuru içinde güvenlik
güncellemeleri diye özel bir kısım oldu ve orada şu düzeltildi tarzında CVE
numaralarına link şeklinde duyuruldu)

Bundan daha fazla çabanın (al TR'ye çevirmeye çalış, yayımla v.s) beyhude
olduğunu düşünüyorum.

yorum/öneri/itiraz?

Saygılar
--