[Gelistirici] selamlar, ve pardus server?

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
24 Mar 2007 Cmt 01:09:35 EET

VSFTPD veya PROFTPD programlarından birinin GUI'si gerekiyor. Proftpd'nin
gui yazılımını ben kurmuştum ancak server'ı tam olarak gui ile yönetemedim.
GUI başka bir dağıtım için yazılmış ve gnome yazılımıydı. Pardus da kurduğum
proftpd ile pek bir uyum sağlayamadı.

Bunun dışında fedora da olduğu gibi webmin tarzı bir şeyler olsa güzel olur
diye düşünüyorum.

Tabi dns ve isim (name) sunucuları da gerekiyor adam gibi bir server
dağıtımı için. Apache için bir şey gerekir mi bilmiyorum ayarlaması çok
basit ama bunun içinde arayüzler var.

Apache + Mysql + Mod_php + Postfix + Vsftpd zaten depoda var. Bunların
guileri eklenirse birde bind (dns ve name server için) için bir şeyler
yapılırsa Pardus tam bir server dağıtımı olur diye düşünüyorum.

Bende server için kullandığım solaris'i yok eder sunucu içinde Pardus
kullanırım :)

--
http://www.pardus-oyun.org
Pardus Oyun İncelemeleri Sitesi