[Gelistirici] selamlar, ve pardus server?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
23 Mar 2007 Cum 14:50:57 EET

22 Mar 2007 Per tarihinde, Tufan KARADERE şunları yazmıştı:
> Paket bakiminin ne kadar vakit aldigini bilmedigim icin, bu isi su anda
> dogrudan 'gonullu' olarak yapabilir miyiz emin degilim. Bu biraz da
> universitelerin bizim onerimize olan tepkisine bagli. Ama olumlu tepki
> oranini artirmak icin de hali hazirda guncel tutulan ve guvenlik sorunlari
> olmayan paketlerin depoda hazir halde olmasi bi gereklilik.
>
> "Yahu cok buyutuyorsun paket olayini gozunde, ben ekleyiveriyim
> hangileriyse" diyen olabilir tabii :) Ya da 'sen hazirlamissin zaten
> paketleri, tartisana kadar svn ile ativer' diye de bir oneri gelebilir.

> [...]

Bence önce bir tam paket listesini çıkartmaya ihtiyacımız var, tam olarak
hangi paketler/yazılımlar eksik, siz hangilerini paketlediniz, hangilerinin
paketlenmesi gerekiyor v.s diye bir seri üzerinden geçtikten sonra durum daha
net ortaya çıkacaktır sanki?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/