[Gelistirici] kpowersave & desktop

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Mar 2007 Per 19:51:35 EET

20 Şub 2007 Sal tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>:
> > Simgesi farkli olur, uzerine gelince masaustu makinasindaki adama sacma
> > gelmeyecek bir sey yazarsa bir sakincasi olmayabilir o zaman.
>
> Anladığım kadarı ile sorun bir kullanılabilirlik sorunu, öyle mi? Bu
> sorunları işaret edip geliştiricisini bilgilendirsek, yama sağlayacak
> hevesli varsa bir yama ile birlikte, çözüm için daha doğru bir adım atmış
> oluruz gibi geliyor. "Hevesli" yoksa ve ana geliştirici iyileştirme
> isteğini kabul etmezse biz (ben önümüzdeki hafta sonu ilgilenebilirim) bir
> yama sağlarız.
>
> Kısaca benim görüşüm de ön tanımlı olarak başlatılsın fakat
> kullanılabilirlik problemleri giderilmiş olarak.

Danny ile yazıştım bu arada ben, özetle şöyle diyor;

I'm not sure if the user request is this that generally admitted for other
users. CPU Frequency settings are also usefull if the CPU support this. I
use e.g. normaly dynamic policy in normal mode, but also performance if I
compile kernel or play games. So I would say it's usefull if the machine
support this or not?

Is there any idea of an other icon in desktop machines. I'm not against
improvements, but 1) I have no idea for an other icon 2) I'm not sure
if it's a good idea to have different icons for the same applet on
different systems.

On what different tooltip/information do you think?

Fikirler?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/

Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!