[Gelistirici] initramfs

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
22 Mar 2007 Per 19:01:03 EET

Selamlar;

initramfs ile ilgili bir sorunumuz var, aslında sanırım coolplug ile ilgili
bir sorun bu. Eğer initramfs içindeki bir modül illa parametre gerektiriyorsa
(mesela atıyorum ata_piix bir sistem için illa fix_position=1 argümanını
gerektiriyorsa bunu modül yüklenirken vermek gerekiyor ve modprobe bu işi
yapıyor) bunu sağlayamıyoruz şu anda. Sorunu takip edecek vakti bulamadım
onun için sadece modprobe.conf'u kopyalamak yeticek mi yoksa başka
değişiklikler de gerekiyor mu bilemedim. Hata açmadan tartışalım istedim ya
da isterseniz direkt hata açabilirim?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>