[Gelistirici] Neden?

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
22 Mar 2007 Per 14:08:19 EET

On Thursday 22 March 2007 13:54:50 Onur Küçük wrote:

>  Nas'ı hiç bilmiyorum ama timidity için ağ üzerinden iletişim kurmanın
> tek yolu nas sanırım.
>
>  esound/arts/jackd birbirinden farklı.

Benim aklımda aRts'ı ve jackd'yi koruyup, kalanları atıp, işleri PulseAudio
üzerinden yapmak vardı ama önce KDE4'ü beklemek gerekecek sanırım.

Nas benim bildiğim Solaris için kullanılan bir ses sunucusu, Esound LTSP için
neden gerekli hiçbir fikrim yok.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer