[Gelistirici] Neden?

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
22 Mar 2007 Per 06:18:18 EET

Sabahın altısında dışarıda güneş yeni doğarken ben nas paketindeki 5 güvenlik
açığını kapatırken[1] aklımdaki soru bu: Neden?

Neden nas paketi depoda?
Neden esound paketi depoda?
aRts ve jackd'yi de ekleyin 4 tane ses sunucusu.
Neden MPlayer nas'a , aRts'a yanında ballı kaymak ALSA'ya da link etme gereği
duyar?

Paketlerini hergün kontrol eden yüzlerce geliştiricimiz var da ben mi
göremiyorum? Artık 2008 için temizlik yapma vakti geldi ve geçiyor.
Geliştirici açısından bol bir dağıtım değiliz ve depoda gereksiz birçok paket
var. Bu konuda bir adım atmamız lazım artık ve devel artık derlenmeye
başlanmalı.

[1] http://liste.pardus.org.tr/paketler-commits/2007-March/023876.html

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer