[Gelistirici] [RFC] <Breaks> tagi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 00:34:10 EET

21 Mar 2007 Çar tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> Bu dediğim sorunu çözmüyor, pam güncelledim diyelim ve kalan programları
> güncellemedim pisi güncellemek zorunda da bırakmayacak çünkü conflict vs de
> yok. Ama pam güncellediğim anda tüm sistem uçacak. Breaks
> system-consistency'nin tehlikede olabileceği zamanlar için. Çok mantıklı
> aslında kesin ben anlatamadım ;)

Pakete deverse dep. de yazmaktan bahsediyorsun onu anladım, ilk anda mantıklı
geliyor evet ama bizi dependency hell içinde bırakacakmış gibi de bir durum
var. Bu noktadaki doğru çözüm Gürer'in distro major sürüm güncellemeleri
farklı bir araç ya da komutla yapılmalı tekniği sanırım.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/