[Gelistirici] [RFC] <Breaks> tagi

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 00:32:55 EET

On Wednesday 21 March 2007 00:29:44 Barış Metin wrote:

> Yanlış yazmışım ikincisi conflict değil, depend olacak.

Bu dediğim sorunu çözmüyor, pam güncelledim diyelim ve kalan programları
güncellemedim pisi güncellemek zorunda da bırakmayacak çünkü conflict vs de
yok. Ama pam güncellediğim anda tüm sistem uçacak. Breaks
system-consistency'nin tehlikede olabileceği zamanlar için. Çok mantıklı
aslında kesin ben anlatamadım ;)

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer