[Gelistirici] PAM 0.99.7.1'e geçiş aka how did I update PAM and survived to tell the story

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 00:28:03 EET

On Wednesday 21 March 2007 00:15:55 S.Çağlar Onur wrote:
> 20 Mar 2007 Sal tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Gentoo pam konusunda pek referens alınacak yer değil sanırım :P, SUSE ve
> Fedora ne yapıyor? Yanılmıyorsam halen ve ısrarla pam_console kullanıyorlar
> hatta gene yanılmıyorsam consoleKit bunun üzerine biniyor (kontrol
> edeceğim)

Fedora PAM'ın içine ediyor afedersin ;) de udev.permissions konusu doğru HAL
başka sebepten depend ediyorsa paketleriz sorun değil.

--
Happiness in intelligent people is the rarest thing I know. (Ernest Hemingway)

Ismail Donmez ismail (at) pardus.org.tr
GPG Fingerprint: 7ACD 5836 7827 5598 D721 DF0D 1A9D 257A 5B88 F54C
Pardus Linux / KDE developer