[Gelistirici] PAM 0.99.7.1'e geçiş aka how did I update PAM and survived to tell the story

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
21 Mar 2007 Çar 00:15:55 EET

20 Mar 2007 Sal tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> 3. En güzel sorunumuz pam_console yok artık, Gentoo'da bu modülü kaldırmış.
> Biz /dev altında permission olayını pam_console üzerinden yapıyorduk bu
> yöntem yanlış, bunu udev üzerinden [1] yapmamız lazım.
>
> Ama HAL'da bir şekilde buna depend ediyor sanırım ama Gentoo'da pam_console
> gittiğine göre etmese de oluyor sanırım ben henüz bir sorun göremedim.
>
> [1]
> http://sources.gentoo.org/viewcvs.py/*checkout*/gentoo-x86/sys-fs/udev/file
>s/udev.permissions

Gentoo pam konusunda pek referens alınacak yer değil sanırım :P, SUSE ve
Fedora ne yapıyor? Yanılmıyorsam halen ve ısrarla pam_console kullanıyorlar
hatta gene yanılmıyorsam consoleKit bunun üzerine biniyor (kontrol edeceğim)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/