[Gelistirici] Paket config dosyalarının postinstall'da sed'lenmesi

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
20 Mar 2007 Sal 15:56:07 EET

Selam,

Baselayout paketinde bir şey gözüme çarptı.

/etc/skel/.Skype/shared.xml isimli bir dosya var. Bu dosya files.xml
içerisinde bulunuyor. postinstall'da da bu dosyanın içeriği değiştiriliyor.

/etc/skel/.Skype/shared.xml 'in daha önce olmadığını düşünürsek sistemde,
Sisteme ilk defa açılan bir dosya üzerinde, postinstall değişikliği sonrası bu
config dosyasının sha1sum'ı değişiyor.

Yeni versiyonda gelen shared.xml de bu şekilde .newconfig olarak saklanıyor,
çünkü pisi dosyaya elle müdahele edilmiş ben bunu saklayayım şeklinde
davranıyor.

Bu iyi bi şey mi kötü bi şey mi, bilemiyorum. Gözüme çarptı sadece.

Bilginize,
- Faik