[Gelistirici] eclipse-sdk v.s eclipse-*

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
14 Mar 2007 Çar 22:03:13 EET

14 Mar 2007 Çar tarihinde, Ümran Kamar şunları yazmıştı:
> SDK  indirmek için arandığında depoda bulunmaması bence iyi birşey değil.

SDK arandığında bulunamayacak değil ki? SDK = runtime + JRE + PRE + CDT, bu
durumda tüm paketler zaten depoda. Bu tabiri caizse modüler xorg paketlerinin
yanında bir de o paketlerin hepsi ile çakışan xorgMONOLITHIC paketini depodan
sunmak gibi birşey ve bana yanlış gelmeye başladı.

> Benim çözümüm package manager in çakışma anında alternatif paketin kurulu
> olup olmadıgına dair bir kontrol yapması. Bunun teknik ayrıntısının çok
> detaylı olabileceğini tahminliyebiliyorum. Çözümün geçici çözümse diyeceğim
> yok ama kalıcı bir çözüm alternatifi araştırmak adına kuyuya taş atmak
> istedim.

Aslında bu hamlenin bir ayağı senin raporladığın hatayı çözmek fakat geçerli
sebebim paketi silelim hatada kendi kendine çözülsün değil yukarda verdiğim
örnek :)

eclipse paketi pardus standartlarına göre hallice sorumlu durumda, LATER
olarak kapanmış bir kullanıcı ek ayar yapmadığı sürece eklenti kuramıyor
hatası var ve en önemlisi halen binary olarak dağıtıyoruz.

Kalıcı bir çözüm için eclipse'i derlemek için gerekli apache-java serisinin
düzgün paketlenmesi gerekiyor ki eclipse'i binary dağıtmak yerine
derleyebilelim, belki bu konuda yardım etmek istersin?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/