[Gelistirici] eclipse-sdk v.s eclipse-*

Ümran Kamar umrankamar at gmail.com
14 Mar 2007 Çar 20:29:00 EET

Merhaba

On 3/14/07, S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> Selamlar;
>
> Kimsenin itirazı yoksa eclipse-sdk-binary paketini depodan atıp
> distribution.xml'e obsolete olarak yazacağım. Bu paketler şu an birbirleri
> ile çakışıp karışık bir durum yaratıyorlar. SDK'nın verdiği tüm işi yapan
> daha ufak paketlerden oluşan eclipse-* paketleri zaten mevcut depoda,
> SDK'nın
> tek başına dev bir paket olarak durması hiçbir şey kazandırmıyor bize.

SDK  indirmek için arandığında depoda bulunmaması bence iyi birşey değil.

Benim çözümüm package manager in çakışma anında alternatif paketin kurulu
olup olmadıgına dair bir kontrol yapması. Bunun teknik ayrıntısının çok
detaylı olabileceğini tahminliyebiliyorum. Çözümün geçici çözümse diyeceğim
yok ama kalıcı bir çözüm alternatifi araştırmak adına kuyuya taş atmak
istedim.

Saygılar

Saygılar İzmir'den
Ümran.