[Gelistirici] Pear paketleri

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 12:30:59 EET

On Sat, 10 Mar 2007 19:01:31 +0200
Gökmen GÖKSEL <gokmen at pardus.org.tr> wrote:

> 11 Mar 2007 Paz tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Elden geçirilecek o 100 paketin güncellenmesi için harcanacak süreden
> daha kısa bir zaman alacaktır bu işlemi yapmanız ;) Bir de buna tekil
> hale getirdiğiniz paketlerin ilerideki olası güncelleme sürelerindeki
> avantajı da katarsanız ortaya bir 100 paket daha yapacak kadar boş
> vakit çıkar.
> 100 tane paket ile uğraşmak yerine bir tane paket ile uğraşmanın
> artıları kendi içinde saklı işte; 100 iken 1 :) Ayrıca 100 tane (bana
> göre gereksiz) paket yerine 1 tane paket ile depo kirliliğini de
> [...]

Pardon sanırım eksik bir şeyleri atlıyorum. Benim bildiğim; PEAR paketleri kategoriler halinde tek arşiv olarak dağıtılmıyor. Görüldüğü gibi teker teker yapmak gerekiyor. Tek paket yapmaktan çıkardığım anlam tüm arşivleri indirip, açıp, tek arşiv haline getirmek ve her arşiv için actions.py içerisinde ayrı kurulumlar yapmak. if package=="HTML_AJAX": şeklinde devam eden satırlar.. Ki bir paket güncellendiğinde onu indirip, arşive koyup yeniden düzenlemek gerekcek. Bu tek paket işini ayrıntısıyla anlatabilir misiniz acaba?