[Gelistirici] Pear paketleri

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
10 Mar 2007 Cmt 19:01:31 EET

11 Mar 2007 Paz tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:

> Uzatmıyoruz. 100 paketi tekrar elden geçirmek ve söylenilen şekilde yapmak
> gerekli değil, ona harcanacak zaman daha iyi şekilde değerlendirilebilir
> diye düşünüyoruz.
Elden geçirilecek o 100 paketin güncellenmesi için harcanacak süreden daha
kısa bir zaman alacaktır bu işlemi yapmanız ;) Bir de buna tekil hale
getirdiğiniz paketlerin ilerideki olası güncelleme sürelerindeki avantajı da
katarsanız ortaya bir 100 paket daha yapacak kadar boş vakit çıkar.

> Neden tek paket olarak yapma ihtiyacı duyulduğunu anlamış değilim henüz.
> Bize getireceği zaman harcamaya değer artıları birileri yazabilir mi?
100 tane paket ile uğraşmak yerine bir tane paket ile uğraşmanın artıları
kendi içinde saklı işte; 100 iken 1 :) Ayrıca 100 tane (bana göre gereksiz)
paket yerine 1 tane paket ile depo kirliliğini de önlemiş oluyoruz bir nebze.

--
Gökmen GÖKSEL