[Gelistirici] Pear paketleri

Gökmen GÖKSEL gokmen at pardus.org.tr
10 Mar 2007 Cmt 18:32:57 EET

11 Mar 2007 Paz tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Akibetinin ne olacağı belli olmadığından şu anda bir şey yapmayı
> planlamıyorum. Ahmet ne yapılacağı konusunda bilgi verirse başlayabiliriz.
>
> Tek paket yapmak kullanışsız olur. sadece DB paketini kullanmak isteyen
> birine tüm fazladan bir şeyler kurdurtmak zorunda kalacağız, ayrıca bir
> paket güncellendiğinde yine aynı durum söz konusu.
Sadece veritabanı bağlantısı için PEAR kuracak adam için diğer modüllerin
kurulu olup olmamasının bir yan etkisi olmayacağını düşünüyorum. Ayrıca PEAR
kullanma ihtiyacı duyan kişinin 1-2 mb lık update lere de hazır olması gerek,
bu üzerinde durulacak kadar önemli bir mesele değil.

Sonuçta bahsettiğimiz toplamda 3-4 mb lık bir paket değil mi yahu niye bu
kadar uzatıyorsunuz ?

--
Gökmen GÖKSEL