[Gelistirici] Pear paketleri

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
11 Mar 2007 Paz 06:54:47 EET

Akibetinin ne olacağı belli olmadığından şu anda bir şey yapmayı planlamıyorum. Ahmet ne yapılacağı konusunda bilgi verirse başlayabiliriz.

Tek paket yapmak kullanışsız olur. sadece DB paketini kullanmak isteyen birine tüm fazladan bir şeyler kurdurtmak zorunda kalacağız, ayrıca bir paket güncellendiğinde yine aynı durum söz konusu.