[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Ali Işıngör isingor at gmail.com
18 Haz 2007 Pzt 12:01:33 EEST

Arkadaşlar;

Resmi sürüm adımız Pardus 2007.2 Caracal caracal ve bir adet duvarkâğıdına
sürüm adını bu şekilde yazmak zorundayız. Sürüm adımıza dair kararı, proje
yöneticimiz Erkan Tekman sanırım yine buraya atmıştı...

Açıkçası 2007.1 Felis chaus sürümüne dair duvarkâğıtlarının yeni kurulum
ISO'sunda (burada sanırım sorunumuz yok zaten) ve depoda artık
bulunmamasıtaraftarıyım. Dediğiniz gibi olsun, bir kere sistemine
indirenin
bilgisayarından silmeyelim ama daha da fazla dağıtılmalarına vesile
olmayalım...

İşin PR, marka/model bilinci, ürün farkındalığı gibi çok önemli konulardan
hiç bahsetmiyorum farkındaysanız. Sadece önerdiğiniz yöntemin sonu yok,
2007.3'te ya da Pardus 2008'de ne yapacağız? Tüm duvarkâğıtlarını mı depoda
tutacağız? Sürdürülebilir ve PR süreçlerimize yardım eden bir yöntem değil
sizin savunduğunuz...

Eğer eski duvarkağıdı sistemde kalacaksa ve böylelikle kullanıcının istediği
an eski duvarkağıdına geri dönebilmesini sağlayabiliyorsak; 300-350 MB'lık
2007.2 güncellemesi sonrasında kullanıcının masaüstüne 2007.2 Caracal
caracal duvarkağıdını koymakta sakınca görmüyorum.

Ali