[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Hakan BAYINDIR hakan at bayindir.org
18 Haz 2007 Pzt 00:16:30 EEST

Furkan Duman wrote:

> Buna katılamayacağım. Kişisel tercihim ile felis chaus masaüstü
> resmini ayarlamışsam bunun iznim olmadan değiştirilmesi-silinmesi
> bence hoş değil.
>
> Paket simgesinin değişmesi ile bu çok farklı şeyler.
>
> Ekin +1.

Benim şöyle bir fikrim var: Felis duvar kağıtlarındaki 2007.1 e ait olan
yazılar çıkartılıp gerisi olduğu gibi bırakılabilir. Böylece 2007.1
2007.2 den çıkmış, duvar kağıtları da içeride bırakılmış olur. (ya da
2007.1 2007.2 yapılır, felis chaus yazısı kaldırılır). 2007.1
versyionları da webde bir yere konabilir... Bilmem ne dersiniz?

--Hakan