[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
17 Haz 2007 Paz 23:51:15 EEST

17 Haz 2007 Paz tarihinde, Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Felisleri dağıtmaya karşıyım. Felis artık bizim geride bıraktığımız bir
> sürüm adımız ve açıkçası ben 2007.2 Caracal caracal kullanan birinin Felis
> chaus duvarkâğıdı kullanmasını iki nedenle "sorunlu" buluyorum.
>
> Birincisi, sürüm adı yani Caracal caracal söz konusu ürünün mütemmim
> cüz'üdür, bence onu zedeleyecek hareketlerden, ön plana geçecek eski sürüm
> adlarından kaçınmamız gerekiyor. İkincisi, güncelleme ile 2007.2 kullanacak
> adamın masaüstünde 2007.1 yazması, bence yeterince sevimsiz. Bu ayrıca
> Uluzilla'ya da yanlış sistem bilgisi bildirimi olarak yansıyacak...

> [...]

Haklısın ama ortada bir de şu gerçek var, insanların teknik olmayan zevklerine
peşinen karar vermekten nefret ediyorum zaten bu da bizim işimiz değil, adam
eski duvar kağıdını çok seviyor ve gökten yenisi zembille insese eskisini
kullanmak istiyor olabilir, sırf bu kararları veremediğimiz için (zevkler
renkler tartışılmaz hikayesi) ortaya kaptan çıktı.

Paketle dağıtmasak bile en azından birşekilde erişilebilir tutmalıyız gibime
geliyor, nasılını şu an çok net şekilde kestiremiyorum (başka paket, webde
bir yer v.s) ama kaldırıp atamayacağımızı düşünüyorum şu an (daha önce
tersini demişsem yalanlarım :O), aynı şekilde halen tulliana-1.0 paket olarak
depolarda

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/