[Gelistirici] [Uludag-commits] r14182 - trunk/artwork/wallpapers

Ali Işıngör isingor at gmail.com
17 Haz 2007 Paz 23:46:45 EEST

Felisleri dağıtmaya karşıyım. Felis artık bizim geride bıraktığımız bir
sürüm adımız ve açıkçası ben 2007.2 Caracal caracal kullanan birinin Felis
chaus duvarkâğıdı kullanmasını iki nedenle "sorunlu" buluyorum.

Birincisi, sürüm adı yani Caracal caracal söz konusu ürünün mütemmim
cüz'üdür, bence onu zedeleyecek hareketlerden, ön plana geçecek eski sürüm
adlarından kaçınmamız gerekiyor. İkincisi, güncelleme ile 2007.2 kullanacak
adamın masaüstünde 2007.1 yazması, bence yeterince sevimsiz. Bu ayrıca
Uluzilla'ya da yanlış sistem bilgisi bildirimi olarak yansıyacak...

Beni kişisel oyum, üzerinde 2007.1 yazan duvarkağıdının silinmesi, hatta
yerine mümkünse yenisinin yerleştirilmesi yönünde...

Bu arada sevgili Ekin'e katılmıyorum. Yeri geliyor, bir güncellemeyle
kullanıcının masaüstüne koyduğu paket simgesi değişebiliyor. Buna da böyle
bakmak lazım...

Ali