[Gelistirici] depo sismesi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
12 Haz 2007 Sal 23:41:17 EEST

Tue, 12 Jun 2007 21:57:00 +0300, Faik Uygur <faik at pardus.org.tr> :

> Depo'nun şişmesi "rsync" açısından da sıkıntı oluyor. UEKAE'de bazı
> projelerde network imkanı olmayan makineler için depo'yu usb diskte
> taşımaları gerektiğini, rsync ile senkronize ettiklerini ama sürekli
> depo'nun büyüdüğünden yakınıyorlardı. rsync ile bir yolu var mı
> bilemiyorum ya da özel bir şeyler yazılabilir bu iş için tabi.
Ben de muzdaribim bu dertten hakim bey.

Bu hatirladigim kadariyla, kullanici eski index'le paket kurmaya
kalktiginda 404 almasin diye yapiliyor.

Bence gerekiyorsa her pisi yeni paket kurarken index guncel mi diye
kontrol etsin ve zorla index guncellesin ama bu gecmise donuk
onyuzmilyon paketi depoda tutmaktan kurtulalim.

                   Doruk