[Gelistirici] Replaces/Conflict/Obsolute

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
12 Haz 2007 Sal 21:57:00 EEST

On Tuesday 12 June 2007 21:32:52 S.Çağlar Onur wrote:
> 12 Haz 2007 Sal tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:
>
> Bu arada cevap vermeyi unutmuşum, 2007 kurmuş ama dbsini hiç güncellememiş
> adam paket kurmak isterse eski paketler orada olduğu için kurabiliyor şu an
> (pisi it ile)

Bildiğim diğer paket yöneticileri, index'i güncelleyin gibi bir uyarı veriyor
bu durumda. Eski paketleri tutmuyorlar sanıyorum. Fedora deposuna baktım
sadece. Ama Debian'da da öyle hatırlıyorum.

Depo'nun şişmesi "rsync" açısından da sıkıntı oluyor. UEKAE'de bazı projelerde
network imkanı olmayan makineler için depo'yu usb diskte taşımaları
gerektiğini, rsync ile senkronize ettiklerini ama sürekli depo'nun
büyüdüğünden yakınıyorlardı. rsync ile bir yolu var mı bilemiyorum ya da özel
bir şeyler yazılabilir bu iş için tabi.

- Faik