[Gelistirici] Replaces/Conflict/Obsolute

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
12 Haz 2007 Sal 22:39:24 EEST

12 Haz 2007 Sal tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  Şöyle bir senaryo var. B pakedi isim değiştirdi C oldu,
> güncellendi ama aynı zamanda özellik de değiştirdi, atıyorum V4L1
> kullanıyordu V4L2 kullanmaya başladı.
>
>  Kullanıcı da V4L1 kullanan bir sisteme ihtiyaç duyuyor ve B pakedinin
> yeni sürümlerine ihtiyaç duymuyor, hatta güncellemiyor. Bu durumda
> paket güncellemesi yaparken biz Replaced olan pakedi Obsolete olarak da
> işaretlersek adamın bütün işini bozmuş ve güncellemeye (V4L2 ye) adamı
> zorlamış olacağız.

Fakat güncellenen paketleri listele deyince C görünecek değil mi? Ve C'yi
güncelle dediğinde B'yi kaldırıp C'yi kuracak. Ama buna karşın kurulu
paketleri listele deyince B'yi gösterecek... mi acaba? Eğer B'yi index'ten
tümüyle çıkarırsak bu güncellenmemiş paket sistemde nasıl görünecek?

ET