[Gelistirici] Replaces/Conflict/Obsolute

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
12 Haz 2007 Sal 21:48:25 EEST

On Tuesday 12 June 2007 21:29:07 S.Çağlar Onur wrote:
> 12 Haz 2007 Sal tarihinde, Faik Uygur şunları yazmıştı:

> Niye takıldığını anlamadım ben, replace edilen paket obsolute olmuş
> demektir işte :)

Replace edilen paket Obsolute değil, ismi değişmiştir gibi de düşünülebilir
ama. Bir de, bir işi tek bir yerde değişiklik yaparak yapabilecekken, iki
yerde birden değişiklik yapmak gerekliliği oluyor.

Obsolute ise, depo sorumlusu distribution.xml'de paketi dağıtımdan çıkarıyor;
Replaced ise pspec.xml'de paketçi, paketin isminin değiştiğini belirtiyor
gibi görüyorum. İki farklı iş, iki farklı yerde yapılıyor.

- Faik