[Gelistirici] Yeni kernel (-84)

serdar soytetir tulliana at gmail.com
4 Haz 2007 Pzt 20:21:04 EEST

Merhaba,

04.06.2007 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> 04 Haz 2007 Pts tarihinde, serdar soytetir şunları yazmıştı:
> yavaşlama
>
> Yavaşlamayı tarif etmiyorsunuz hiçbiriniz ama :), sistem mi yavaş açılıyor
> (/var/log/mudur.log ne diyor mesela), disk mi yavaş (),
> uygulamalar geç mi cevap veriyor, ara ara donuyor mu, dmesg'de garip
> birşeyler var mı v.s v.s v.s. Probleminizi tarif edin :)))

Diğer arkadaşları bilmiyorum ama ben gözlemimi söyleyeyim:
Herhangi bir uygulamayı (örneğin konqueror - filemanager) çalıştırırken ilk
açılma hızı yavaşladı.
Sistem boot süresinde bir değişiklik hissetmedim. Disk eişimi yavaşlamış
olabilir mi?

[/home/serdar/Desktop]> hdparm -tT /dev/hda1
/dev/hda1:
 Timing cached reads:   1350 MB in  2.00 seconds = 675.04 MB/sec
 Timing buffered disk reads:   52 MB in  3.01 seconds =  17.27 MB/sec
Bir örnek çıktı. Nasıldır? :P