[Gelistirici] Yeni kernel (-84)

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
4 Haz 2007 Pzt 19:33:52 EEST

04 Haz 2007 Pts tarihinde, serdar soytetir şunları yazmıştı:
> Bu  e-postayı  görmesem  yazmazdım, ama benim sistemimde de bir yavaşlama
> var gibi geliyor bana.
> (Test ve contrib deposu kulanıyorum)
> Tamamen paranoya da olabilir , elle tutulur bir çıktı gerekiyorsa deneme
> yapalım.
> Neyi nasıl yapıyoruz?

Yavaşlamayı tarif etmiyorsunuz hiçbiriniz ama :), sistem mi yavaş açılıyor
(/var/log/mudur.log ne diyor mesela), disk mi yavaş (hdparm -tT /dev/X),
uygulamalar geç mi cevap veriyor, ara ara donuyor mu, dmesg'de garip
birşeyler var mı v.s v.s v.s. Probleminizi tarif edin :)))

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/