[Gelistirici] 2007.2

Talat UYARER talat at uyarer.com
1 Haz 2007 Cum 06:45:52 EEST

Acaba bu konuda Yalıya ubuntuda olduğu gibi sadece desteklediğimiz
dillerin desteğini verip,kullanıcının kurulum sırasında tercih ettiği
dille kurmasını sağlayıp, kurulum sonunda dil paketlerini download etmek
istiyormusunuz diyerek turkce ve ing. dışında geriye kalan dillerin dil
paketlerini download ettirsek daha iyi olmaz mı?

Eğer kullanıcının internet bağlantısı yoksa en azından ing. yada türkçe
kullanabiliyor olur.