[Gelistirici] 2007.2

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
1 Haz 2007 Cum 01:44:53 EEST

01 Haz 2007 Cum tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 31 May 2007 Per tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> xorg-font-extra ayrılınca 71 M'ye indik.
> -rw-r--r--  1 root root 714M Haz  1 00:48 Pardus_2007.2_Caracal.iso
>
> Halen bir 27 M'lık büyüme söz konusu, deminki soru tekrar geliyor
>
> Bu manzara karşısında paket mi atalım yoksa başka bir formül mü düşünelim?

DipNot: glibc-locales-[it|fr] yalıya dep. olarak yazılmadıkları için kurulum
imajının içine de girmiyor, bunlarda girince bu 27 M'lık fark ~30 M olacak
CD'de ~716 M civarına çıkacak

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/