[Gelistirici] [PiSi] delta

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
12 Tem 2007 Per 22:25:30 EEST

On Thursday 12 July 2007 22:08:50 S.Çağlar Onur wrote:
> 12 Tem 2007 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:

> Henüz test ettiğimiz için :) ama depoyu güncelledim dün, 2007 -> 2007.2
> arasındaki tüm paketlerin deltaları depoda (yani 2007 kurup, 2007'ye sadece
> yeni pisi kurup, o pisi ile 2007.2'ye güncellenebiliyor)
>
> Testleri tamamlayıp bu olmuş dediğimizde farm derlediği paketler için de
> delta üretmeye başlayacak.

Ek olarak ben de konuştuklarımızı listeye taşıyayım:

Bu üretilen delta paketlerin 2007.2 boyunca yalnızca test deposunda bulunması
doğru olacaktır. 2007.3 sonrası kararlı depo'da kullanmaya başlamamız daha
sağlıklı olacak. Evet, kararlı depo için biraz geç gibi ama ciddi bir önlem.

Sorunlar genelde paket bazlı ortaya çıkıyor. İşin güzel tarafı pisi, paketin
deltası depo'da varsa çekiyor, yoksa o paketin tamamını çekiyor. Buna göre
buildfarm paketi ürettikten sonra deltayı kurup, check edip bir sorun varsa
bize bildirecek. Hata pisi'den kaynaklanıyorsa düzeltilene kadar yalnızca o
paketin deltası depo'ya girmeyecek.

- Faik